Sunday 12 February 2012

Foto Tiz Zaqyah berbaju kebaya



Comel dan cantik bila si gadis jelita tiz zaqyah mengenakan pakaian yang sopan dan terselah kemelayuan wajahnya yang amat manis. tiz zaqyah yang popular dengan drama nur kasih kini melakonkan watak asma di dalam drama Gemilang yang ditayangkan di tv3 buat masa sekarang. Lihat foto tiz, cantik bukan.

Akibat Khalwat, Raja Azmi Menangis



Penerbit filem Dalam Botol, Raja Azmi Raja Sulaiman yang bersuamikan Jailani Sidek menitiskan airmata apabila mengenangkan kes khalwat bersama pemain badminton negara Roslin Hashim ditangguhkan pada 20 Jun depan. Dia agak kecewa kerana pegawai yang menguruskan kesnya itu bercuti ketika hadir di Pejabat Bahagian Penguatkuasaan, Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (Jawi).

“Saya teruja untuk mengetahui keputusan pada hari ini (Khamis) kerana saya yakin (tidak berkhalwat) dan saya tahu Allah akan berpihak kepada orang yang teraniaya seperti saya. Saya sangat sedih dan betapa seksa dianiaya sebegini.
“Saya harap dapat bebas daripada prasangka buruk masyarakat dan fitnah ini tetapi akhirnya saya masih dirundung dengan bebanan,”
Raja Azmi berharap kes itu dapat diselesaikan secepat mungkin kerana ia akan memudahkan tindakannya untuk menyaman beberapa pihak termasuklah bekas isteri Roslin  iaitu Norhayati Othman (Yati).
“Saya rasa teraniaya selagi pihak Jawi tidak mengeluarkan surat hitam putih yang mengatakan kami tidak berkhalwat kerana perkara ini akan menimbulkan pelbagai prasangka orang ramai terhadap saya dan Roslin,”Tambah Raja Azmi lagi.


Tomok bakal Nikah Siti Rahayu 1 Julai





Tomok New Boys atau terbaru Tomok Oiam yang kembali ke persada muzik tanahair dengan lagu popularnya rindu terhenti (solo) bakal menamatkan zaman kegemilangan bujangnya pada 1 julai ini dengan wanita ayu pilihan hatinya yang sememangnya ayu bernama siti rahayu. Tomok atau nama sebenarnya, Shah Indrawan Ismail dah pun berusia 27 tahun sekarang,  Jika diingat balik Tomok ni melibatkan diri dalam bidang muzik sejak dia berada  di tingkatan 3 lagi, memang lama la tu. Bakal isterinya itu seorang pramugari Penerbangan Malaysia yang berusia 32 tahun pada 1 Julai 2011 ini. Tahniah kepada Tomok, moga bahagia dengan pilihan hatinya yang ayu ni.

Kad Kahwin Tomok

Dalam blog Madammondoq, beliau memperoleh kad jemputan tomok dari ibu mertuanya yang mempunyai bau-bau….. katanya. Jom lihat gambar kad jemputan kahwin tomok ni. thanks to Madammondoq.








Azean Irdawaty Perlu Bantuan Lagi?



Sebelum ini laman kami telah menyiarkan berita mengenai kesusahan yang ditanggung oleh pelakon Azean Irdawaty kerana masih menderita sakit akibat kanser yang dihidapinya, Anda boleh baca di Kasihanilah Seniwati Azean Irdawaty untuk mengetahui kisah di dalam artikel sebelum ini. Kini Azean Irdawaty tampil lagi untuk meminta sumbangan dari mana-mana pihak untuk mengubati penyakit yang sedang dihidapinya itu.
“Ya, kesihatan saya masih belum pulih. Saya tidak boleh bergerak, berdiri dan berjalan langsung. Dari tengkuk ke kaki semua sudah keras, berat, panas dan sakit. Buat masa sekarang tiga orang jururawat menjaga kerana setiap kali mahu mengangkat saya, mereka perlu sorong ke bilik air dan angkat pula ke katil. Badan saya berat kerana air yang bertakung di seluruh badan kesan daripada rawatan yang dijalankan. Mereka juga membantu saya untuk mandi, basuh, suap makan dan minum dan senaman physio.
“Suami dan anak-anak juga sakit kerana menjaga saya. Setiap hari juga anak-anak akan pergi kerja lambat dan ada ketikanya terpaksa mengambil cuti. Setiap kali di angkat dada, ketiak dan tulang belikat jadi sakit. Jururawat terpaksa mengurut pula. Saya hanya mampu menahan sakit, menggunakan pampers, memakai sarung tangan dan mengambil makanan tambahan.
“Buat masa ini, saya sangat-sangat memerlukan bantuan kewangan untuk rawatan. Esok saya kena masuk hospital kerana doktor yang datang merawat ke rumah memberitahu berkemungkinan besar kanser ada semula dan kali ini merebak ke tulang belakang. Ia akan memakan masa 5-6 bulan untuk sembuh. Insya-Allah, saya perlu cari sumbangan untuk rawatan selama enam bulan lagi.”

Gambar Siti Saleha a.k.a Nora Elena Bersama Kekasih



Gambar Ehsan OHBULAN!

Popularnya drama Nora elena lakonan siti saleha dan aaron aziz tu kan. Drama terbabit memang diminati ramai dan mendapat jumlah tontonan tinggi di malaysia, di tonton.com.my apa kurangnya, ia merupakan drama yang paling laku. Jom tengok gambar Nora Elena di dunia nyata bersama kekasihnya. Mungkin kot kekasih dia.

Farid Kamil Dan Diana Danielle Nikah Tahun Ini



Lagi berita pasangan selebriti kita ingin menamatkan zaman bujang tahun 2012 ini.
Jika semalam Ally Iskandar yang menjadi berita kerana ada gossip mengatakan beliau akan tamatkan dengan Farah Lee.
Dan, dalam masa yang sama juga berlegar khabar yang Farid Kamil dan kekasih Diana Danielle juga merancang perkara yang sama.
Pasangan selebriti yang kita kenal sebagai satu pasangan yang low profile ini di’khabarkan sudah memulakan perbincangan asas tentang niat murni mereka itu.
 “Sudah ada perbincangan yang dibuat oleh mereka berdua. Cuma masih belum ada kata putus sebab semuanya masih terlalu awal. Yang penting masing-masing dah bersedia nak jadi suami isteri,” ujar satu sumber kepada Utusan Malaysia.
Tahniah jika benar berita ini dan jangan lupa jemput semua para peminat nanti.


Gambar Di Majlis Perkahwinan Ally Iskandar Dan Farah Lee





































KEPUTUSAN ANUGERAH JUARA LAGU 2012 AJL KE 26





Juara Anugerah Mobile Celcom – lagu Sedetik Lebih
Persembahan terbaik –  Lagu Kisah Hati (Alyah)
Vokal terbaik – Lagu Awan Nano (Hafiz)
Tempat ke 3 – Lagu Karma (Faizal Tahir)
Naib Juara – Lagu Beribu Sesalan (Ning Baizura/Jaclyn Victor/Shila Amzah)
JUARA AJL KE 26
Lagu Awan Nano oleh Hafiz (M.Nasir/Budi Hekayat)
HADIAH AJL KE 26
Juara AJL26:  -  trofi dan wang tunai RM36,000
Naib Juara AJL26: – trofi dan wang tunai RM15,000
Tempat Ketiga: – trofi dan wang tunai RM12,000
Persembahan Terbaik: – trofi dan wang tunai RM10,000
Vokal Terbaik: - trofi dan wang tunai RM10,000









Gambar-Gambar Sekitar AJL26